FAQ najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz przygotowane przez nasz zespół odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, dotyczące zakupów w sklepie internetowym Neome.

Kliknij, aby przejść do odpowiedzi na interesujące Cię pytanie:

KONTO

ZAMÓWIENIE

PŁATNOŚĆ

DOSTAWA

ZWROTY

REKLAMACJE

______________________________________________________

Jak przetwarzane są moje dane osobowe?

Zasady przetwarzania danych osobowych przez sklep internetowy neome.pl (P.H.U. SINOLING Anna Jaworska) zostały szczegółowo opisane w zakładce  „Polityce prywatności”. Możesz się z nimi zapoznać [tutaj].

______________________________________________________

Jak zmienić adres e-mail?

W tym celu należy użyć opcji ‘Edycja profilu’ po wcześniejszym zalogowaniu na swoje konto w naszym sklepie internetowym. Możesz w tym miejscu zmienić także inne podane wcześniej dane oraz edytować ustawienia subskrypcji newslettera.

______________________________________________________

Jak potwierdzić chęć rejestracji konta?

W celu pełnego ukończenia rejestracji twojego konta wymagane jest potwierdzenie poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, jaki otrzymasz na wskazany podczas rejestracji adres e-mail.

______________________________________________________

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem jeszcze linka do aktywacji konta?

Wiadomość z linkiem powinna zostać wysłana do Ciebie niezwłocznie po zarejestrowaniu konta. Jeśli nie otrzymałeś jej w ciągu kilku minut sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie e-mail (w tym przede wszystkim folder SPAM). Jeśli nie ma tam wiadomości skontaktuj się z nami na kontakt@neome.pl .

______________________________________________________

Jak zmienić dane na moim koncie?

Użyj w tym celu opcji ‘Edycja profilu’ po zalogowaniu na swoje konto. Można tutaj zmienić takie dane jak: adres e-mail, ustawienia subskrypcji newslettera, adres dostawy, dane do FV.

______________________________________________________

Czy muszę się rejestrować, żeby zrobić zakupy?

Nie ma takiej potrzeby. Można dokonać zakupu bez rejestracji.

______________________________________________________

Jak usunąć subskrypcję newslettera?

W tym celu najpierw zaloguj się na swoje konto, następnie użyj opcji ‘Edycja profilu’ lub prześlij na nasz adres e-mail: kontakt@neome.pl odpowiednią prośbę o wykreślenie z listy subskrybcji. Uwaga! Nadawcą wiadomości powinien być adres e-mail, którego subskrypcja dotyczy.

______________________________________________________

Kiedy otrzymam potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji?

To zależy od wybranej przez Ciebie formy płatności:

- PayU, Tpay, Przelewy24 – wiadomość zostanie wysłana automatycznie po potwierdzeniu płatności przez operatora (kilka minut po jej poprawnym dokonaniu)

- przelew tradycyjny – zamówienie potwierdzimy niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym.

______________________________________________________

Co oznacza, że zamówienie ma status „W trakcie realizacji”?

Oznacza to, że paczka z Twoim zamówieniem jest aktualnie w trakcie przygotowywania i zostanie niebawem nadana.

______________________________________________________

Jak sprawdzić status zamówienia, jeśli dokonałem zakupu bez rejestracji?

O zmianach statusu zamówienia będziesz na bieżąco informowany drogą mailową. Użyj linka, który otrzymałeś w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia w celu śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika. 

______________________________________________________

Co zrobić, jeśli nie otrzymałem potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji?

Najpierw sprawdź folder SPAM, wiadomość mogła tam trafić. Jeśli i tam jej nie znajdziesz, status zamówienia możesz łatwo sprawdzić na naszej stronie. 

______________________________________________________

Czy mogę zamówić wysyłkę w formie prezentu?

Pracujemy nad tym! Prosimy o trochę cierpliwości :) Niebawem będzie dostępna dodatkowo płatna opcja "opakowanie prezentowe" , którą będzie można wybrać przy składaniu zamówienia.

Jeżeli odbiorcą przesyłki jest bezpośrednio osoba obdarowana prezentem, to na Twoją prośbę do przesyłki nie musimy wkładać FV, paragonu (dostaniesz je wtedy drogą elektroniczną), materiałów reklamowych w formie papierowej, w celu omówienia szczegółów skontaktuj się z nami.

______________________________________________________

Jak otrzymać fakturę?

Podczas składania zamówienia, w trakcie uzupełniania danych zaznacz, że kupujesz jako Firma. Wprowadź także wszystkie dane niezbędne do wystawienia FV.

______________________________________________________

Jak otrzymać fakturę proforma?

Złóż zamówienie z opcją płatności przelewem tradycyjnym i wprowadź wszystkie niezbędne dane niezbędne do wystawienia faktury. Następnie, w uwagach do zamówienia lub w osobnej wiadomości e-mail na adres kontakt@neome.pl prześlij informację o konieczności wystawienia faktury proforma.

______________________________________________________

Jak wykorzystać rabat na kolejne zamówienie?

Jeśli posiadasz kod rabatowy na kolejne zamówienie, wprowadź go w koszyku podczas składania zamówienia. Pamiętaj, że zamówienie musi spełnić warunki umożliwiające wykorzystanie danego kodu. Dany kod rabatowy można wykorzystać tylko raz.

______________________________________________________

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Staramy się działać ekspresowo. Czas realizacji to 1 dzień roboczy. Zamówienia złożone do godziny 12.00 są wysyłane jeszcze tego samego dnia :)

______________________________________________________

W jaki sposób mogę dokonać płatności?

Nasz sklep umożliwia następujące opcje płatności:

  • szybka płatność elektroniczna za pośrednictwem operatora PayU, Przelewy24, Tpay
  • przelew tradycyjny
  • płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

______________________________________________________

Jak zapłacić zwykłym przelewem?

Wybierz opcję przelewu tradycyjnego podczas składania zamówienia. W wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia otrzymasz nasze dane do płatności. W tytule przelewu należy umieścić numer złożonego zamówienia.

______________________________________________________

Co zrobić, jeśli płatność PayU nie powiodła się?

Podczas składania zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU, Przelewy24 lub Tpay. Jeśli płatność na tym etapie nie powiodła się, masz następnie dwa dni, żeby ją zrealizować. W tym celu zaloguj się na swoje konto i wybierz opcję ‘opłać’ przy twoim zamówieniu.

______________________________________________________

Czy za zamówienie mogę zapłacić kartą podarunkową?

Oczywiście, jest możliwość częściowego lub całościowego opłacenia zamówienia kartą podarunkową. W tym celu, podczas składania zamówienia wybierz opcję ‘Mam kod rabatowy’ i wprowadź tam kod swojej karty. Pamiętaj, że wartość zamówienia powinna być równa lub wyższa od wartości vouchera podarunkowego. 

______________________________________________________

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy jest uzależniony od firmy kurierskiej. Paczkomaty Inpost ok. 2 dni robocze, Pocztex ok. 2-4 dni robocze.

______________________________________________________

Jaką formę dostawy mogę wybrać?

Obecnie współpracujemy z Pocztex oraz Inpost. Ze szczegółami możesz zapoznać się w zakładce Koszty i sposoby dostawy [link]

______________________________________________________

Jakie są koszty wysyłki?

Aktualny cennik przesyłek znajdziesz w zakładce Koszty i sposoby dostawy [link]

______________________________________________________

Jak mogę śledzić dostawę mojej paczki?

Po wysłaniu przez nas zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki, możesz ją śledzić bezpośrednio na stronie wybranego przewoźnika.

______________________________________________________

Czy mogę wybrać konkretny dzień dostawy?

Przesyłki nadane przez firmy kurierskie są w większości doręczane w kolejnym lub następnym dniu roboczym. Niestety nie mamy tutaj możliwości wyboru dnia ani konkretnych godzin dostawy. Już po nadaniu możesz to ustalić kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską.

Pamiętaj, że w przypadku dostawy do paczkomatu Inpost, na odebranie przesyłki masz 48 godzin od umieszczenia jej w paczkomacie. Tutaj też nie mamy wpływu na przedłużenie czasu do odbioru. Po upłynięciu czasu na odbiór przesyłka niestety wraca do nas.

______________________________________________________

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Adres dostawy możesz zmienić do momentu wygenerowania przez nas listu przewozowego (o czym poinformujemy się w odpowiedniej wiadomości e-mail), czyli do momentu, w którym zamówienie zmieni status na "w realizacji". 

______________________________________________________

Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzoną paczkę?

Jeśli uszkodzenia przesyłki są widoczne już podczas doręczenia (uszkodzenia, znaczne zgniecenia, rozerwanie opakowania) spisz z kurierem odpowiedni protokół – koniecznie jeszcze w trakcie doręczenia. Jest to konieczne do złożenia późniejszej reklamacji u przewoźnika. Następnie odbierz paczkę i sprawdź, czy zawartość również została uszkodzona. Następnie jak najszybciej skontaktuj się z nami. Jeśli z zewnątrz wszystko jest w porządku, ale po rozpakowaniu okazuje się, że zawartość paczki jest uszkodzona również skontaktuj się z nami.

W przypadku odbioru przesyłki z paczkomatu, możesz zgłosić uwagi do zamówienia w paczkomacie lub na infolinii Inpost.

______________________________________________________

Co zrobić, jeśli nie zdążyłam odebrać zamówienia z paczkomatu w określonym terminie?

Na odbiór przesyłki z paczkomatu Inpost daje 48 godzin, po tym czasie kurier wyjmuje przesyłkę z paczkomatu i rusza ona w drogę powrotną do naszej firmy. Niestety nie ma możliwości na tym etapie cofnięcia przesyłki do paczkomatu lub odbioru bezpośrednio z sortowni. Najlepiej zgłosić nam drogą mailową ( kontakt@neome.pl) o zaistniałej sytuacji i konieczności ponownego nadania. Ponowne nadanie to koszt zgodny z cennikiem dostaw paczkomatów Inpost. Należy je opłacić przelewem tradycyjnym na podane przez nas konto, po zaksięgowaniu uiszczenia opłaty za ponowne nadanie, niezwłocznie wysyłamy ponownie zamówienie.

______________________________________________________

Czy jest możliwość wysyłki poza granice Polski?

Tak, ale obowiązują wtedy inne stawki za dostawę. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt, podanie adresu, sprawdzimy i indywidualnie wycenimy taką wysyłkę. 

______________________________________________________

Czy mogę zwrócić moje zamówienie?

Oczywiście, na zwrot swojego zamówienia masz 14 dni od daty otrzymania paczki. Ze szczegółami dot. zwrotów zapoznaj się w zakładce Zwroty i reklamacje [link].

______________________________________________________

 

W jaki sposób otrzymam zwrot płatności?

Analogicznie do metody płatności. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, środki zwrócimy na wskazane przez Ciebie w formularzu odstąpienia od umowy konto bankowe. Upewnij się, że dane są poprawne.

______________________________________________________

 

W jaki sposób otrzymam zwrot płatności, jeśli płaciłem kartą podarunkową?

Zwrot płatności odbędzie się również na wygenerowaną przez nas kartę podarunkową, z 1-miesięcznym terminem do wykorzystania.

______________________________________________________

W jaki sposób zareklamować towar?

W pierwszej kolejności prosimy o zgłoszenie problemu (mailowo lub przez formularz kontaktowy). Napisz, którego zamówienia i produktu dotyczy zgłoszenie oraz dokładnie opisz sytuację. Jeśli masz taką możliwość, od razu załącz zdjęcia. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach. W celu rozpatrzenia reklamacji, konieczne jest odesłanie przedmiotu.  

______________________________________________________

Kiedy moja reklamacja zostanie rozpatrzona?

Jak najszybciej, nie później niż w ustawowym terminie 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia.

______________________________________________________