Poniżej znajdziesz przygotowane przez nasz zespół odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, dotyczące zakupów w sklepie internetowym Neome.
Kliknij, aby przejść do odpowiedzi na interesujące Cię pytanie:
KONTO
ZAMÓWIENIE
PŁATNOŚĆ
DOSTAWA
ZWROTY
REKLAMACJE
Zasady przetwarzania danych osobowych przez sklep internetowy neome.pl (P.H.U. SINOLING Anna Jaworska) zostały szczegółowo opisane w zakładce „Polityce prywatności”. Możesz się z nimi zapoznać [tutaj].
W tym celu należy użyć opcji ‘Edycja profilu’ po wcześniejszym zalogowaniu na swoje konto w naszym sklepie internetowym. Możesz w tym miejscu zmienić także inne podane wcześniej dane oraz edytować ustawienia subskrypcji newslettera.
W celu pełnego ukończenia rejestracji twojego konta wymagane jest potwierdzenie poprzez kliknięcie w link aktywacyjny, jaki otrzymasz na wskazany podczas rejestracji adres e-mail.
Wiadomość z linkiem powinna zostać wysłana do Ciebie niezwłocznie po zarejestrowaniu konta. Jeśli nie otrzymałeś jej w ciągu kilku minut sprawdź wszystkie foldery w swojej poczcie e-mail (w tym przede wszystkim folder SPAM). Jeśli nie ma tam wiadomości skontaktuj się z nami na kontakt@neome.pl .
Użyj w tym celu opcji ‘Edycja profilu’ po zalogowaniu na swoje konto. Można tutaj zmienić takie dane jak: adres e-mail, ustawienia subskrypcji newslettera, adres dostawy, dane do FV.
Nie ma takiej potrzeby. Można dokonać zakupu bez rejestracji.
W tym celu najpierw zaloguj się na swoje konto, następnie użyj opcji ‘Edycja profilu’ lub prześlij na nasz adres e-mail: kontakt@neome.pl odpowiednią prośbę o wykreślenie z listy subskrybcji. Uwaga! Nadawcą wiadomości powinien być adres e-mail, którego subskrypcja dotyczy.
To zależy od wybranej przez Ciebie formy płatności:
- PayU, Tpay, Przelewy24 – wiadomość zostanie wysłana automatycznie po potwierdzeniu płatności przez operatora (kilka minut po jej poprawnym dokonaniu)
- przelew tradycyjny – zamówienie potwierdzimy niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie bankowym.
Oznacza to, że paczka z Twoim zamówieniem jest aktualnie w trakcie przygotowywania i zostanie niebawem nadana.
O zmianach statusu zamówienia będziesz na bieżąco informowany drogą mailową. Użyj linka, który otrzymałeś w wiadomości z potwierdzeniem złożenia zamówienia w celu śledzenia przesyłki na stronie przewoźnika.
Najpierw sprawdź folder SPAM, wiadomość mogła tam trafić. Jeśli i tam jej nie znajdziesz, status zamówienia możesz łatwo sprawdzić na naszej stronie.
Pracujemy nad tym! Prosimy o trochę cierpliwości :) Niebawem będzie dostępna dodatkowo płatna opcja "opakowanie prezentowe" , którą będzie można wybrać przy składaniu zamówienia.
Jeżeli odbiorcą przesyłki jest bezpośrednio osoba obdarowana prezentem, to na Twoją prośbę do przesyłki nie musimy wkładać FV, paragonu (dostaniesz je wtedy drogą elektroniczną), materiałów reklamowych w formie papierowej, w celu omówienia szczegółów skontaktuj się z nami.
Podczas składania zamówienia, w trakcie uzupełniania danych zaznacz, że kupujesz jako Firma. Wprowadź także wszystkie dane niezbędne do wystawienia FV.
Złóż zamówienie z opcją płatności przelewem tradycyjnym i wprowadź wszystkie niezbędne dane niezbędne do wystawienia faktury. Następnie, w uwagach do zamówienia lub w osobnej wiadomości e-mail na adres kontakt@neome.pl prześlij informację o konieczności wystawienia faktury proforma.
Jeśli posiadasz kod rabatowy na kolejne zamówienie, wprowadź go w koszyku podczas składania zamówienia. Pamiętaj, że zamówienie musi spełnić warunki umożliwiające wykorzystanie danego kodu. Dany kod rabatowy można wykorzystać tylko raz.
Staramy się działać ekspresowo. Czas realizacji to 1 dzień roboczy. Zamówienia złożone do godziny 12.00 są wysyłane jeszcze tego samego dnia :)
Nasz sklep umożliwia następujące opcje płatności:
Wybierz opcję przelewu tradycyjnego podczas składania zamówienia. W wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia otrzymasz nasze dane do płatności. W tytule przelewu należy umieścić numer złożonego zamówienia.
Podczas składania zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU, Przelewy24 lub Tpay. Jeśli płatność na tym etapie nie powiodła się, masz następnie dwa dni, żeby ją zrealizować. W tym celu zaloguj się na swoje konto i wybierz opcję ‘opłać’ przy twoim zamówieniu.
Oczywiście, jest możliwość częściowego lub całościowego opłacenia zamówienia kartą podarunkową. W tym celu, podczas składania zamówienia wybierz opcję ‘Mam kod rabatowy’ i wprowadź tam kod swojej karty. Pamiętaj, że wartość zamówienia powinna być równa lub wyższa od wartości vouchera podarunkowego.
Czas dostawy jest uzależniony od firmy kurierskiej. Paczkomaty Inpost ok. 2 dni robocze, Pocztex ok. 2-4 dni robocze.
Obecnie współpracujemy z Pocztex oraz Inpost. Ze szczegółami możesz zapoznać się w zakładce Koszty i sposoby dostawy [link]
Aktualny cennik przesyłek znajdziesz w zakładce Koszty i sposoby dostawy [link]
Po wysłaniu przez nas zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki, możesz ją śledzić bezpośrednio na stronie wybranego przewoźnika.
Przesyłki nadane przez firmy kurierskie są w większości doręczane w kolejnym lub następnym dniu roboczym. Niestety nie mamy tutaj możliwości wyboru dnia ani konkretnych godzin dostawy. Już po nadaniu możesz to ustalić kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską.
Pamiętaj, że w przypadku dostawy do paczkomatu Inpost, na odebranie przesyłki masz 48 godzin od umieszczenia jej w paczkomacie. Tutaj też nie mamy wpływu na przedłużenie czasu do odbioru. Po upłynięciu czasu na odbiór przesyłka niestety wraca do nas.
Adres dostawy możesz zmienić do momentu wygenerowania przez nas listu przewozowego (o czym poinformujemy się w odpowiedniej wiadomości e-mail), czyli do momentu, w którym zamówienie zmieni status na "w realizacji".
Jeśli uszkodzenia przesyłki są widoczne już podczas doręczenia (uszkodzenia, znaczne zgniecenia, rozerwanie opakowania) spisz z kurierem odpowiedni protokół – koniecznie jeszcze w trakcie doręczenia. Jest to konieczne do złożenia późniejszej reklamacji u przewoźnika. Następnie odbierz paczkę i sprawdź, czy zawartość również została uszkodzona. Następnie jak najszybciej skontaktuj się z nami. Jeśli z zewnątrz wszystko jest w porządku, ale po rozpakowaniu okazuje się, że zawartość paczki jest uszkodzona również skontaktuj się z nami.
W przypadku odbioru przesyłki z paczkomatu, możesz zgłosić uwagi do zamówienia w paczkomacie lub na infolinii Inpost.
Na odbiór przesyłki z paczkomatu Inpost daje 48 godzin, po tym czasie kurier wyjmuje przesyłkę z paczkomatu i rusza ona w drogę powrotną do naszej firmy. Niestety nie ma możliwości na tym etapie cofnięcia przesyłki do paczkomatu lub odbioru bezpośrednio z sortowni. Najlepiej zgłosić nam drogą mailową ( kontakt@neome.pl) o zaistniałej sytuacji i konieczności ponownego nadania. Ponowne nadanie to koszt zgodny z cennikiem dostaw paczkomatów Inpost. Należy je opłacić przelewem tradycyjnym na podane przez nas konto, po zaksięgowaniu uiszczenia opłaty za ponowne nadanie, niezwłocznie wysyłamy ponownie zamówienie.
______________________________________________________
Tak, ale obowiązują wtedy inne stawki za dostawę. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt, podanie adresu, sprawdzimy i indywidualnie wycenimy taką wysyłkę.
______________________________________________________
Oczywiście, na zwrot swojego zamówienia masz 14 dni od daty otrzymania paczki. Ze szczegółami dot. zwrotów zapoznaj się w zakładce Zwroty i reklamacje [link].
Analogicznie do metody płatności. Jeśli płatność odbyła się za pobraniem, środki zwrócimy na wskazane przez Ciebie w formularzu odstąpienia od umowy konto bankowe. Upewnij się, że dane są poprawne.
Zwrot płatności odbędzie się również na wygenerowaną przez nas kartę podarunkową, z 1-miesięcznym terminem do wykorzystania.
W pierwszej kolejności prosimy o zgłoszenie problemu (mailowo lub przez formularz kontaktowy). Napisz, którego zamówienia i produktu dotyczy zgłoszenie oraz dokładnie opisz sytuację. Jeśli masz taką możliwość, od razu załącz zdjęcia. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach. W celu rozpatrzenia reklamacji, konieczne jest odesłanie przedmiotu.
Jak najszybciej, nie później niż w ustawowym terminie 14 dni od daty otrzymania Twojego zgłoszenia.