Zwroty i reklamacje

Poniżej znajdziesz kilka kluczowych informacji na temat warunków zwrotu towarów zakupionych na naszym sklepie.

 

Termin

Odstąpienia od umowy sprzedaży możesz dokonać w terminie 14 dni od daty otrzymania paczki. W tym czasie poinformuj nas o chęci dokonania zwrotu. W ciągu kolejnych 14 dni odeślij nam zwracane produkty. Uwaga- jeżeli nie dotrzymasz terminów, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zakupu zawartej na odległość.

 

Informacja

Pierwszym krokiem do dokonania zwrotu jest kontakt z nami. Nasze dane kontaktowe znajdziesz [tutaj]. W odpowiedzi potwierdzimy taką możliwość i przekażemy Ci najważniejsze informacje. 

 

Paczka

Zwracane produkty starannie zapakuj i dostarcz na nasz adres. Możesz skorzystać z dowolnego przewoźnika (Poczta Polska, firma kurierska).

Pamiętaj, że produkty powinny zostać nam dostarczone w nienaruszonym stanie, bez uszczerbku na wartości produktu (oczywiście biorąc pod uwagę to, że by ocenić produkt musisz go rozpakować). Zwracany towar musi być w 100% kompletny (ze wszystkimi częściami zestawu oraz oryginalnym pudełkiem). Jeżeli zwracany produkt będzie uszkodzony lub niekompletny, uszczerbek zostanie wyceniony i potrącony z kwoty do zwrotu.

Uwaga: Przypominamy, że zgodnie z prawem nie przyjmujemy zwrotów towarów zakupionych przez firmy i spółki do użytku firmowego.

 

Oświadczenie

Papierowa wersja oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinna zostać załączona do paczki. Dokument możesz pobrać [stąd], wydrukować i wypełnić lub przygotować własnoręczną jego wersję.

 

Adres

Zwracane produkty dostarcz na adres naszego Sklepu:

Neome
Anna Jaworska
os. Stare Żegrze 168/12
61-249 Poznań

 

 

Płatność

Decyzję o przyjęciu zwrotu prześlemy na Twój adres e-mail. Wówczas również zlecimy zwrot środków, analogicznie do wybranej przez Ciebie metody płatności. Nastąpi to najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od odebrania przez nas przesyłki.

 

Więcej informacji

Jeśli masz jeszcze jakiekolwiek pytania odnośnie zwrotów skontaktuj się z nami.

 

Oczywiście, masz również prawo do złożenia reklamacji na otrzymane produkty. W tym celu skontaktuj się z nami:

Prześlij nam numer zamówienia, informację o produkcie, którego dotyczy dane zgłoszenie oraz opis sytuacji. W odpowiedzi poinformujemy Cię o dalszych krokach rozpatrywania reklamacji.

Na rozpatrzenie reklamacji przewidziany jest okres 14 dni od otrzymania od nas przedmiotu.